Hier vindt u een overzicht van de vragen die we krijgen mét een antwoord erbij. Deze pagina groeit dus stelselmatig aan.
Vindt u niet wat u zoekt? Stel uw vraag op onze contactpagina.
Waarom komt er geen rotonde?
Het antwoord is eenvoudig: er is te weinig plaats om een volwaardige rotonde aan te leggen. Daarvoor zouden bewoonde appartmenten onteigend en afgebroken moeten worden.
Daarnaast is een rotonde niet veiliger voor fietsers, omdat ze meermaals het autoverkeer kruisen zonder stoplichten. Fietsers hebben er ook geen voorrang.
Waar kan ik terecht met vragen?
Vindt u het antwoord op uw vraag niet op deze website? Aarzel dan niet om contact op te nemen:
Zijn de winkels/handelaars bereikbaar?
De bereikbaarheid van de handelaars hangt af van de fase waarin de werken zich bevinden. Een overzicht van welke handelaars bereikbaar zijn, vindt u op de actuele bereikbaarheidspagina.
Ik verhuis tijdens de werken. Wat nu?
Zodra u de exacte datum van uw verhuizing kent, neemt u best contact op via 03 620 22 40 of info@hetpluspunt.be.
Samen met u en de aannemer die op dat moment aan het werk is, bekijken we hoe we de verhuizing kunnen organiseren.
Waar plaats ik mijn afvalcontainer tijdens de werken?
Hoe rijden de bussen van De Lijn in fase 3? (vanaf 4 maart)
Op maandag 4 maart start fase 3. Vier weken lang is de oost-west-as (Kalmthout-Wuustwezel) afgesloten en volgen de bussen een aangepast traject. Vanaf fase 4, die in april start, rijden de bussen opnieuw via de normale routes.
442
446, 447, 448, 679
659, 675
Extra halte in Foxemaatstraat thv Beekdal
670, 673, 676
Extra halte in Dorpsstraat – tijdelijk geen halte in Achterbroek
Hoe zal het kruispunt eruit zien in de toekomst?